Tréninkové programy

Tréninkové programy

Zdravé cvičení podle tréninkových programů Fit Tide

Pouze s Fit Tide platformou

Uvažujete nad koupí jednoho z produktů, které nabízíme a nevíte co od něj čekat? Tak po přečtení následujících informací už budete vědět, že naše personalizované plány nutně potřebujete :-). Před přípravou systému pro tvorbu plánů jsme koupili a vyzkoušeli dá se říct všechny nebo alespoň velkou většinu plánů, které jsou k zakoupení na internetu. Viděli jsme spoustu chyb a i vy sami, jako naši klienti, jste nás na ně upozorňovali. Produkty, které nabízíme jsou tedy připravené pro komfortní užívání a nebudou vám zbytečně přidělávat práci.

Informace o tréninkových programech

Tréninkové plány jsou vytvořeny na základě fyzických parametrů, které o sobě vyplníte v kategorii fyzická data. Informace, které nám poskytnete, jsou následně vyhodnoceny a plán, který obdržíte, je naprosto unikátní. Hlavní výhodou tréninkových plánů FitTide je schopnost adaptace na fyzické dovednosti jedince. Unikátnost tréninku spočívá v tom, že se nejdná o žádnou šablonu, jež jen změní jméno a příjmení, jako nabízí někteří trenéři a „specialisté“. Každý plán je sestaven umělou inteligencí 100% na míru dle zadání uživatele. Informace o vytvoření tréninkového plánu vám bude doručena maximálně do 24 hodin na email, standardně programy zasíláme do jedné hodiny od jejich vyvoření.

Parametry tréninku

Podobně jako u dietních plánů je tomu i u tréninkových plánů. Systém dokáže určit obtížnost tréninku, který vám sestavuje a přizpůsobit ho vašim fyzickým dispozicím (o úrovni, do které vás systém zařadil budete informováni v jednom z posledních kroků před samotným vygenerováním tréninku a bude možné ji navýšit / snížit). Rovněž je systém schopen zaměřit se na partie, kterým se chcete věnovat nejvíce (pokud to vyhodnotí jako vhodné). V případě, že vyplníte, že trpíte některým z posturálních problémů zohlední do tréninku i to.

Varianty tréninků

  • Redukční tréninkový plán určený pro snižování tělesné hmotnosti
  • Zpevňující tréninkový plán pro modelaci postavy
  • Vytrvalostní tréninkový plán
  • Objemový tréninkový plán
  • Silový tréninkový plánt

Obsah dietního plánu

  • Stoprocentně personalizovaný tréninkový plán
  • Počty cviků – sérií a opakování – abyste dosáhli svých cílů
  • Fotografický návod pro správnou techniku všech cviků v plánu
  • Informace o tréninkovém plánu
  • Doporučení pro zahřátí – rozkroužení
  • Postup jak zlepšit posturu svého těla
  • Tréninkový plán pro jednotlivé dny sestavený dle zvoleného počtu tréninků týdně
  • Práci s CORE a hlubokými břišními svaly
  • Doporučení pro vyšlapání po tréninku
  • Doporučení pro protažení a stabilizaci po tréninku
  • Možnost záznamu výkonů do přiloženého formuláře
  •  

 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *